Ocena wątku:
- 0 głosów - średnia: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
2012 Vw Beetle
|
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 175
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
7
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 175
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
7
Oto nowy Garbus
Nazywa się Beetle.
W tym tygodniu "garbusomaniacy" z całego świata świętują pojawienie się kolejnej generacji kultowego Volkswagena. Samochód zadebiutuje na wystawach w Szanghaju i Nowym Jorku, ale już dziś producent ujawnił jego oficjalne zdjęcia.
Beetle powstał na platformie Golfa, jednak jest od niego znacznie dłuższy i szerszy. Nadwozie mierzy 428 cm długości i 181 cm szerokości, jest więc szerszy od Golfa o 8 cm i dłuższy - aż o 15 cm.
Za stylistykę Volkswagen Beetle'a odpowiada zespół projektantów pod kierownictwem szefa designu - Waltera de'Silvy oraz specjalisty od wizerunku marki - Klausa Bischoffa. Wpływ Bischoffa widać w agresywnie zarysowanych zderzakach oraz dynamicznie poprowadzonej linii dachu.
Wszystkie silniki, które mogą p pracować pod maską Volkswagena Beetle'a, są wyposażone w bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbodoładowanie. Odstępstwem od tej reguły jest benzynowy motor 2,5 l, który będzie montowany w samochodach sprzedawanych za oceanem. Gamę silników benzynowych tworzą jednostki o pojemności 1,2, 1,4 oraz 2,0 l, a diesli - o pojemności 1,6 oraz 2 l.
W Europie samochód będzie dostępny pod koniec roku.
Garbus powstał w 1938 r. w Niemczech, a pożegnano go w Meksyku, gdzie w 2003 r. zakończono produkcję tego modelu. Aut wyprodukowano w liczbie około 20 mln, co daje Garbusowi tytuł najpopularniejszego samochodu na świecie.
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 175
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
7
18-06-2011, 09:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-06-2011, 09:23 przez DuroneK.)
Volkswagen zbuduje Beetle'a w wersji R
Powstanie "żuczek" na sterydach.
Volkswagen zachęcony sprzedażą sportowych wersji swoich modeli zaprezentuje we Frankfurcie usportowionego Beetle'a, przygotowanego przez zespół inżynierów z R GmbH - podaje magazyn "Car & Driver". Według wspomnianego źródła pod maską nowego Garbusa będzie pracowała wzmocniona wersja 2-litrowego motoru TFSI, który zamiast seryjnych 200 KM mocy będzie rozwijał 240 KM. Napęd samochodu zostanie przeniesiony na przednie koła.
Sportowe doznania za kierownicą ma zapewnić także zawieszenie - obniżone i usztywnione, twardszy i bardziej precyzyjny układ kierowniczy, a także mocniejsze hamulce. Jeśli Beetle spotka się z ciepłym przyjęciem ze strony klientów, Volkswagen zapewne będzie skłonny wypuścić na rynek kolejną wersję tego auta. W planach firmy jest podobno produkcja Beetle'a R Cabrio.
Volkswagen Beetle z edycji Turbo
"Turbo-żuczek".
Choć Volkswagen Beetle jeszcze nie jest dostępny w sprzedaży, firma ogłosiła, że wypuści na rynek specjalną edycję Turbo. Sześćset wyjątkowych egzemplarzy pokrytych czarnym lakierem zostanie wyposażonych w 2-litrowe turbodoładowane silniki TFSI o mocy 200 KM sparowane z automatyczną 2-sprzęgłową skrzynią biegów.
"Żuczki" z edycji Turbo będą miały 18-calowe felgi oraz napisy z nazwą edycji po bokach. Pod eleganckimi obręczami kół będą widoczne czerwone zaciski zmodyfikowanych hamulców. W kabinie sportowy klimat zapewnią aluminiowe nakładki na pedały i kubełkowe fotele.
Cena samochodu wyniesie niespełna 25 tys. dol. Osoby zainteresowane kupnem Beetle'a mogą zamówić auto, wpłacając kaucję w wysokości 500 dol., która przy zakupie zostanie zwrócona.
Liczba postów: 420
Liczba wątków: 175
Dołączył: Dec 2010
Reputacja:
7
Volkswagen Beetle R Concept
Podczas IAA we Frankfurcie Volkswagen zaprezentował po raz pierwszy Beetle R Concept. Tak jak Golf R i Scirocco R, także wersja „R” Beetle powstała poza bramami zakładów w Wolfsburgu, mianowicie w halach należącej do Volkswagena spółki Volkswagen R GmbH. Beetle R Concept jest jeszcze modelem studyjnym. Jednak kto zna Beetla 2.0 TSI (147 kW/200 KM) wie, jakie możliwości tkwią w tym nowym modelu. Beetle R mógłby śmiało konkurować pod względem potencjału mocy z Golfem R i Scirocco R.
Wygląd zewnętrzny
Prezentowany Beetle R Concept pokryty jest lakierem Seriousgrey. Model studyjny wyposażono w 20-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Talladega, jakie montowane są również w Golfie R i Scirocco R, jednak tam średnica obręczy wynosi 18 i 19 cali. Pod pięcioma potrójnymi ramionami ukryte są niebieskie zaciski hamulców w stylu „R”.
Nowe, szersze zderzaki
Styliści zmodyfikowali zderzaki, które są teraz o 30 mm szersze. Z przodu moduł zderzaka składa się z 3 wlotów powietrza pokrytych kontrastowym, czarnym lakierem. Środkowy wlot powietrza zaopatruje silnik w tlen, dwa zewnętrzne służą do chłodzenia hamulców. Przedni czarny spojler jest wykonany jako płaski splitter (z chromowaną listwą) – tego rodzaju spojlery są zazwyczaj stosowane w samochodach wyścigowych. Aby utrzymać optymalną temperaturę silnika także w ekstremalnych warunkach, w masce silnika z prawej i lewej strony wykonano otwory wentylacyjne.
W tylnym zderzaku widoczne są wyloty powietrza wynikające z aerodynamicznej koncepcji Beetle R Concept, która obejmuje także dyfuzor w dolnej części zderzaka. Dyfuzor wraz z ozdobionym czarną krawędzią tylnym spojlerem, znacznie większym niż w seryjnych modelach o mocy maksymalnie 200 KM, gwarantuje idealny docisk tylnej osi. Układ wydechowy zakończony jest dwoma chromowanymi, podwójnymi końcówkami.
Po bokach zderzaki przechodzą w samonośne błotniki, które są o 15 milimetrów szersze, niż w wersji standardowej. Progi pokryte są czarnym, błyszczącym lakierem i posiadają chromowaną listwę. Takim samym lakierem pokryty jest dach, przylegająca do niego górna część tylnej pokrywy, obudowy lusterek zewnętrznych i klamki w drzwiach.
Wnętrze
Jak we wszystkich modelach „R”, wnętrze jest w pełni zgodne ze sportowym charakterem samochodu. Kubełkowe fotele, z ergonomicznymi wkładkami Ergopads z popielatego nubuku, obszyte są czarną skóra Nappa z wytłoczonym logo R; szwy są w kolorze niebieskim Space.
Błyszczący, czarny lakier zastosowany na zewnątrz, został użyty także we wnętrzu, między innymi w aplikacjach na tablicy rozdzielczej oraz elementach ozdobnych wokół dźwigni zmiany biegów. Zegary mają formę typową dla modeli „R”. Na środku, jak w samochodach sportowych, umieszczono obrotomierz, dodatkowe wskaźniki – nad konsolą środkową. Listwy progowe zdobi logo R. Na pedałach znajdują się nakładki ze szczotkowanego aluminium.
|
Podobne wątki… |
Wątek: |
Autor |
Odpowiedzi |
Wyświetleń: |
Ostatni post |
|
2012 Ford Fiesta ST |
DuroneK |
4 |
2,447 |
29-12-2013, 11:20
Ostatni post: Andrzej00
|
|
2012 Peugeot 208 |
DuroneK |
3 |
2,852 |
20-07-2013, 08:37
Ostatni post: Tomk
|
|
2012 Skoda Citygo |
DuroneK |
2 |
4,984 |
10-05-2013, 01:51
Ostatni post: fluss1
|
|
2012 Subaru BRZ STI |
DuroneK |
1 |
1,587 |
10-05-2013, 01:48
Ostatni post: fluss1
|
|
2012 Lancia Thema |
DuroneK |
1 |
1,661 |
10-05-2013, 01:47
Ostatni post: fluss1
|
|
2012 Hyundai Genesis Coupe FL |
DuroneK |
1 |
1,700 |
10-05-2013, 01:46
Ostatni post: fluss1
|
|
2012 Bmw 3 |
DuroneK |
3 |
2,276 |
10-05-2013, 01:44
Ostatni post: fluss1
|
|
2012 Opel Astra OPC |
DuroneK |
0 |
1,459 |
06-11-2011, 07:38
Ostatni post: DuroneK
|
|
2012 Volkswagen Passat CC |
DuroneK |
0 |
1,559 |
06-11-2011, 07:29
Ostatni post: DuroneK
|
|
2012 Audi A2 |
DuroneK |
0 |
1,023 |
11-06-2011, 08:40
Ostatni post: DuroneK
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|